loglovin

För liten sko

Årets snyggaste vårsko hittade jag på zaras hemsida. De hade dem ej i butik så fick beställa dem, vilket är väldigt smidigt då man kan beställa paketet till en Zarabutik och hämta ut det där och på så sätt slippa fraktkostnaden!
 
Brukar sällan beställa skor via nätet eftersom jag ligger imellan storlek 38-39 (om det inte finns 38,5, de sitter alltid perfekt). 39:orna var slut så det fick bli 38:orna. När jag skulle hämta ut paketet tog det ganska lång tid för personalen att hitta paketet i deras lager och deras lilla apparat de använder om man hämtar paket funkade inte... Men tillslut fick jag ändå med mig skorna och fick skynda mig till jobbet.
 
Och såklart var dom för små... Så ska lämnatillbaks dom idag.
 
 

Kommentarer


- Läs gärna inlägget innan du kommenterar!

- Yttrandefrihet råder, skriv vad du vill.



Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




RSS 2.0