loglovin

Sommaren är kort, det mesta regnar bort

Asså, jag blir trött på det här. Det har regnat varge dag nu i typ två-tre veckor! Inte så att det öser ner hela dagen, nej det är sol, regn, sol, regn, sol, regn... Så man kan inte med säkerhet planera att göra somriga saker, som att gå och bada. När vi gjorde det tidigare i veckan gick vi när det var strålande sol men så började det blåsa as mycket och det kom värdens skur så vi var tvugna att vända hemåt igen.
 
Men några (enbart) soliga dagar har det ändå varit och jag har lyckats bränna mig haha. Någon timme efter att det här kortet togs var jag helt röd i facet. Dagen hade börjat med måln och regn (såklart) så självklart hade jag inte smörjt in mig vid kl 12 när stark sol attackerade.
 
Har det varit såhär för er också? (vädret alltså).
 

Kommentarer
❤ emma ♥

sv: ja, jag tror faktiskt att jag köper dem.. :)
allt bra då?

Svar: Vad skoj :) Jodå, jag mår ganska bra idag.
Iwy Creative Overload

2012-07-20 @ 19:59:29 →→ http://emmapettersson.webblogg.se
❤ Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs! Kikar in en sväng och önskar dig en underbar natt :):) Svara gärna på senaste frågan i Q&A - Vilken är din Magnum glass favorit ;) KRAM
*nojjz.blogg.se*

2012-07-21 @ 02:20:49 →→ http://nojjz.blogg.se


- Läs gärna inlägget innan du kommenterar!

- Yttrandefrihet råder, skriv vad du vill.



Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




RSS 2.0