loglovin

Förbud mot handklapp

En sak som stör mig är alla dessa fake demokratier. Kina är ett kommunistland men dom står för det. Fake demokratier kan man hitta lite överallt. Ta Vitryssland t ex, där ska det snart bli förbjudet att klappa händerna på allmän plats... Haha som om det skulle gå igenom i en riktig demokrati!

Sen kan jag även erkänna att jag stör mig lite på överdrivna demokratier som t ex USA (vissa delstater) och Schweiz där man folkröstar om typ allt, olagligt att gå mot rött? Peta näsan på allmän plats? Sänka skatterna? Lets vote!.. Varför ska de ens ha politiker med feta löner när de ändå folkröstar så mycket? Kanske skulle gå och bli politiker i Schweiz haha.




Kommentarer


- Läs gärna inlägget innan du kommenterar!

- Yttrandefrihet råder, skriv vad du vill.



Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




RSS 2.0