loglovin

Det blir bättre

Fy fan, jag nös just en riktig ohejdbar smygarnysning och nu är hela datorn täckt med guld... Får göra en klinisk rengöring omedelbart... Sådär ja, nu kan jag börja inlägget.

Håller på med ett litet uppdrag. Man ska ta en gammal bild som man tycker om / tyckte om för en 3-5 år sedan och göra om den igen för att se hur mycket man har utvecklas.

Jag ville göra om min midnabild och har nu gjort klart linjeringen (heter det så?) till den nya. Såg att jag hade linjeringen kvar av den gammla också så tänkte det skulle vara kul med en före och efter bild på de med.

 

Asså, 2008:an har ju en viss charm och var jättenöjd med den när den var klar men idag ser jag mest en massa "fel" i den. Det går åt rätt håll med andra ord haha.

Nu ska jag bara hitta min penna till ritplattan och färglägga den nya.

Kommentarer
❤ becca

svar: Tack så jättemycket !

2012-02-16 @ 08:14:01 →→ http://fotobex.blogg.se/
❤ moa

SV: Ja de förstås! Ha en bra dag :) kram

2012-02-16 @ 09:23:54 →→ http://moaahlgren.blogg.se/
❤ Annie Barry

Jag ska skriva en kokbok om sötsaker. Det ska avslöja alla hemligheter om hur bagerien lägger den perfekta marsipanen, hur man pyntar cupcakes med fjärilar på 5 minuter och hur du enkelt får sockerkakan att bli lite sådär extra speciell!



Vad har du alltid velat göra men inte orkat? Vad har du alltid velat veta hur det går till?

Behöver ALLA tips!

Tack <3

2012-02-16 @ 11:06:19 →→ http://annyb.blogg.se/


- Läs gärna inlägget innan du kommenterar!

- Yttrandefrihet råder, skriv vad du vill.



Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




RSS 2.0