loglovin

Men don't cry?

Att inte få uttrycka sina känslor kan kväva dig.

Detta gäller för båda könen. Men i de flesta (om inte alla) kulturer är det mindre acceptabelt för en man att gråta. Även om män och kvinnor har samma behov av att uttrycka sina känslor.

 

Bilden är gjord av mig. Har gjort ett nästan likadant inlägg på min gamla domän. Men är väldigt nöjd med koceptet så denna fick vara med här också.

 

Asså, har legat i sängen sen kl 10:00 för har varit trött typ sen jag vakna och ändå kan jag inte sova! Så fick panik halv ett och tog telefonen för att göra detta inlägg. Ska fortsätta att försöka sova, är riktigt trött.


Kommentarer
❤ flexxx

fin blogg^^ vad gör du? kolla gärna in på min blogg och lämna en kommentar!:)

2012-02-10 @ 23:54:19 →→ http://flexxx.blogg.se/
❤ Sahar - Sah.Art

SV; gillar föresten dina bilder jättemycket! =) Vill du göra bloglovin' byte`? =)

2012-03-14 @ 20:47:13 →→ http://jiiggy.blogg.se/


- Läs gärna inlägget innan du kommenterar!

- Yttrandefrihet råder, skriv vad du vill.



Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




RSS 2.0